Flow Sales en Marketing gelooft niet in papieren tijgers, maar des te meer in daadkracht. Daarom ziet onze aanpak er bij voorkeur als volgt uit.

Marketing
In hoeverre is de markt op dit moment bekend met uw organisatie? Zijn uw prospects op de hoogte van uw product of dienst? Welke acties zijn al ondernomen om het product in de markt te zetten en met welk resultaat? Hoe is de prijs/kwaliteitsverhouding van uw product, ook t.o.v. de concurrent? Wat zijn de sterktes en zwaktes van uw product of dienst? Etc.
De resultaten van het onderzoek worden weergegeven in een praktisch marketingrapport. Hiermee hebben we de leidraad in handen om de verkoopactiviteiten te structureren.

Verkoop
Flow is voorstander van aanpakken. Daarom beperken ons niet tot een marketing- en/of verkoopplan, maar aanvaarden we ook de consequenties hiervan. Theorie staat bij ons slechts in dienst van de praktijk. We voeren de verkoopactiviteiten uit, zó dat deze precies aansluiten op uw bedrijfscultuur en uw product. Resultaat kan dan niet uitblijven!

Uw investering
De vergoeding voor onze diensten wordt bepaald in overleg met u. Zo is een vergoeding mogelijk op uur- of dagtarief, evenals een commissie op basis van gerealiseerde omzet.